news

23 wrzesień 2012 II AMATORSKIE ZAWODY PAINTBALLOWE

data dodania: 06.08.2012
23 wrzesień 2012 II AMATORSKIE ZAWODY PAINTBALLOWE

Zgadza się! Ruszają II AZP już we wrześniu! Po bardzo udanych I AZP rozegranych 18 września ubiegłego roku czas na kolejną odsłonę! Zapraszamy wszystkich tych, którzy już kiedyś mieli okazję grać rekreacyjnie, amatorsko w tę jakże ekscytującą grę, jak i tych którzy pierwszy raz spróbują swych sił trzymając markera paintballowego w swoich w rękach.



Zabawa rekreacyjna na zasadach obowiązujących w Firmie Warscom pt.:

„II AMATORSKIE ZAWODY PAINTBALLOW”

TERMIN: 23 września 2011

START: 10:00

MIEJSCE: Pole Paintballowe w Przybyłowie


TAK BAWILIŚMY SIĘ ROK TEMU: >> ZOBACZ GELERIE NA FB <<



ZASADY:



- w turnieju biorą udział drużyny 3- osobowe

- turniej organizowany jest wyłącznie dla amatorów. W składzie grup nie mogą występować osoby grające w ligach paintballowych oraz należące do zorganizowanych składów, teamów, drużyn paintballowych. Osoby takie zostaną z turnieju wykluczone, a drużyna będzie kontynuowała rozgrywki w mniejszym składzie bez wyeliminowanych graczy

- warunkiem uczestnictwa jest ukończenie szesnastego roku życia, podpisanie oświadczenia, wpłata wpisowego za drużynę

- kategoria OPEN rozgrywana jest dla wszystkich

- osoby niepełnoletnie muszą dostarczyć oświadczenie rodzica- podpisane przez obu rodziców/opiekunów prawnych

- każdy gracz bierze udział w grze dobrowolnie i na własną odpowiedzialność

- zawody odbywają się w systemie rozgrywek

- w każdej dywizji drużyny grają mecze w systemie „każdy z każdym”

- podczas turnieju obowiązują zasady bezpieczeństwa opisane w Regulaminie Gry

- podczas całego turnieju obowiązują zasady fair play

- organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do regulaminu



ZGŁOSZENIA:



Przedstawiciel (wybrany przez drużynę) zgłasza drużynę 3-osobową w siedzibie firmy Warscom dokonując jednocześnie opłaty za udział drużyny w turnieju. Rejestracja drużyn trwa do 20 września do godziny 18:00 lub do wyczerpania ilości drużyn przewidzianych do udziału w turnieju.



WPISOWE:



300zł/drużyna - (1500 kul na drużynę, wypożyczenie: munduru, maski, markera)

Drużyny w 100% KOBIECE - 240 zł/drużyna (1500 kul na drużynę, wypożyczenie: munduru, maski, markera)

Nie obowiązują inne promocje



KULKI:



1500 kul na drużynę w cenie wpisowego, obowiązuje zasada (FPO) tylko kulki organizatora – można również dokupić na miejscu gdyby ewentualnie skończył się limit na drużynę - worek 500 szt. - 45 zł



INFO:



organizacja: Warscom IMPREZY INTEGRACYJNE Z ADRENALINĄ WWW.WARSCOM.PLD

kontakt: biuro@paintballelblag.pl

tel.: 504 40 15 42



PEŁNY REGULAMIN TURNIEJU:





1. Warunkiem uczestnictwa jest ukończenie szesnastego roku życia, podpisanie oświadczenia, okazanie na miejscu rozgrywek druku zgłoszenia.

2. Osoby niepełnoletnie muszą dostarczyć oświadczenie rodzica podpisane przez obu rodziców lub opiekunów.

3. Każdy gracz bierze udział w grze dobrowolnie i na własną odpowiedzialność.

4. Turniej organizowany jest wyłącznie dla amatorów. W składzie grup nie mogą występować osoby grające w ligach paintballowych oraz należące do zorganizowanych składów paintballowych. Osoby takie zostaną z turnieju wykluczone a drużyna będzie kontynuowała rozgrywki w mniejszym składzie bez wyeliminowanych graczy.

5. Zawody odbywają się w systemie rozgrywek

6. W każdej dywizji drużyny grają mecze w systemie „każdy z każdym”

7. Drużyny zgłaszają się w pełnych składach o wyznaczonych godzinach- podanych 21 września przez firmę Warscom po zamknięciu zapisów. Brak drużyny lub zawodnika o wyznaczonej godzinie dyskwalifikuje z Turnieju.

8. Dokładny system rozgrywek jest zależny od ilości drużyn i zostanie podany uczestnikom dnia 21 września.

9. Celem meczu jest zajęcie bazy przeciwnika i przeniesienie zabranej z bazy przeciwnika flagi do swojej bazy. Sytuacja taka oznacza zwycięstwo w meczu, zwycięstwo oznacza również eliminacja przeciwników.

10. Maksymalny czas trwania jednego meczu to 5 min

11. W przypadku zakończenia gry z powodu skończenia się czasu o zwycięstwie decyduje ilość aktywnych (nie zestrzelonych) graczy na polu gry.

12. Za każdy zwycięski mecz drużyna otrzymuje jeden pkt. W przypadku wyniku exequo rozgrywany jest kolejny mecz tych drużyn.

13. Podczas turnieju obowiązują zasady bezpieczeństwa opisane w Regulaminie

14. Podczas całego turnieju obowiązują zasady fair play. Tzw. „nieśmiertelni” złapani na tym procederze przez sędziów będą dyskwalifikowani z kolejnego meczu swojej drużyny – nawet gdyby miał być finałowym.

15. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do regulaminu

16. Interpretacje sytuacji na polu gry należą wyłącznie do sędziów i są bezdyskusyjne.







Proponujemy zabranie ze sobą kiełbasek napojów oraz innego cateringu - w trakcie jak i po zabawie grill.

Ogłoszenie wyników po wyłonieniu zwycięzców w dzień imprezy.



Dla zwycięzców czekają medale oraz ciekawe nagrody!



Zapraszamy do wspólnej rywalizacji oraz zabawy!



PS. SZUKAMY SPONSORÓW!!!!

powrót

Ta witryna używa plików cookie.

Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.