1. Podczas gry korzystać można jedynie ze sprzętu dostarczonego przez organizatora oraz z kul nabytych na polu gry.
2. W grze mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie nie będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. W grze mogą brać udział również osoby poniżej 18 roku życia posiadające pisemną zgodę rodziców/opiekunów prawnych.
3. Udział w grze mogą brać tylko i wyłącznie osoby ubrane w odzież ochronną
4. Nie wolno celować, ani strzelać do osób nie biorących udziału w grze. Nie wolno strzelać do zwierząt ani przedmiotów nie będących celem gry.
5. Nie wolno strzelać do kogoś z bardzo bliskiej odległości (ok. 1 m) w maskę. Minimalna odległości na jaką można oddawać strzały wynosi ok. 3 metry.
6. Zabroniona jest walka wręcz
7. Nie wolno przytykać lufy do głowy, pleców itd. przeciwnika
8. Podczas gry bezwzględnie nie wolno zdejmować maski. Maskę ściągamy tylko w miejscach do tego wyznaczonych.
9. Zawsze należy zakładać że marker jest załadowany. Nie wolno zaglądać do lufy, celować do osób lub przedmiotów poza polem gry.
10. Poza miejscem gry i po jej zakończeniu należy zabezpieczyć lufę markera
11. Należy stosować się do instrukcji udzielanych przez sędziego
12. Gracz wyeliminowany z gry nie zdejmując zabezpieczenia oczu podnosi wolną rękę wyprostowaną do góry, drugą rękę trzymającą marker, opuszcza lufę karabinka ku ziemi i w ten sposób, sprawnie i możliwie najkrótszą drogą opuszcza pole gry. Zabrania mu się odzywać w tym czasie do członków swojej drużyny i dawać im znaki.
13. Gracz zostaje wyeliminowany z gry na podstawie:
- trafienia kulą, którą rozbijając się pozostawiła ślad na ciele, masce lub markerze zawodnika - własnej deklaracji o wyłączeniu z gry, której zawodnik nie może cofnąć - nieprzestrzegania punktów powyższego regulaminu
14. Na polu gry mogą przebywać tylko osoby biorące udział w grze, sędziowie i osoby wyeliminowane z gry opuszczające jej pole.
15. Granice pola gry wyznacza sędzia. W przypadku niemożliwości ich wyznaczenia wskazany zostanie punkt neutralny, w którym przebywają osoby wyłączone z gry i postronne.
16. Osoby nie biorące udziału w grze, swoim zachowaniem nie powinny wpływać na jej przebieg.
17. Każdy z uczestników przed rozpoczęciem gry zapozna się z funkcjonowaniem sprzętu i podpisze oświadczenie.
18. Tylko osoba która podpisała oświadczenie i uiściła opłatę bierze udział w grze.
-----------------------------------------
REGULAMIN "TALONY NA PAINTBALL PAKIET 100"
1. Warukiem wykorzystania talonu na polu paintballowym jest ilość graczy nie mniejsza jak 6 w grupie w której znajduje się osoba posiadająca talon.
2. Talony nie są imienne
3. Z talonu mozna skorzystać po wcześniejszym skontaktowaniu się z właścicielem pola tj. firmą Warscom oraz ustaleniu terminu oraz warunków zabawy paintballowej.
4. Talon PAINTBALL PAKIET 100 może zostać wymieniony na pakiet 100 kulek do gryw paintball na polu paintballowym w Przybyłowie( kombinezon, maska, rekawiczki, marker z butlą co2)
5. Talon nie może być wymieniony na gotówkę na polu paintballowym.
6. Talon jest ważny jedynie z pieczątką firmową Warscom oraz w terminie wyznaczonym przez datę.
|